Consulteu la informació sobre els tràmits i les gestions que s’ofereixen des de l’oficina d’atenció ciutadana: cita amb càrrecs electes o tècnics, instàncies, queixes, etc. També us permet realitzar accions relacionades amb el padró (altes, canvis de domicili, etc.) i amb urbanisme i medi ambient.
La web de la seu electrònica està a disposició de la ciutadania i podreu trobar-hi informació sobre l’organització i el funcionament de l’Ajuntament. També fa el paper de portal de transparència i permet realitzar serveis i tràmits electrònics.
Us permet enviar les factures electròniques o consultar-ne l’estat de tramitació de forma senzilla i gratuïta.
L’e-NOTUM és el sistema emprat per l’Ajuntament per realitzar notificacions d’actes administratius (resolucions, decrets, etc.) per mitjans electrònics, amb totes les garanties jurídiques que estableix la normativa.
Des de 2015, els proveïdors de l’Ajuntament que hagin de presentar factures ho han de fer en format electrònic. Aquest sistema facilita la gestió i redueix el temps de tramitació i abonament de les factures, alhora que ens permet minimitzar el consum de paper.
Utilitzant aquest servei podreu contrastar la validesa d’una còpia autèntica en paper de documents electrònics que portin el codi segur de verificació (CSV).
Accedeix aquí
Relació de documentació a aportar pel sol·licitant de targeta arma 4ª categoria:
Si necessiteu ocupar la via pública amb material de construcció o elements d’obres (grues, camions, bastides…); amb taules, cadires i material anàleg, o bé amb parada de fira o similar, cal que empleneu la sol·licitud adequada (que trobareu aquí dins) i la presenteu a l’Ajuntament presencialment o telemàticament adjuntant-la a una instància genèrica.
Per tramitar comunicació d’obres mínimes, cal que empleneu la sol·licitud adjunta i la presenteu a l’Ajuntament presencialment o telemàticament adjuntant-la a una instància genèrica. A continuació trobareu més informació sobre quines actuacions es consideren obres mínimes i la documentació que es requereix.
Per tramitar llicències d’obres majors, cal que empleneu la sol·licitud adjunta i la presenteu a l’Ajuntament presencialment o telemàticament adjuntant-la a una instància genèrica. A continuació trobareu més informació sobre quines actuacions es consideren obres majors i la documentació que es requereix.
Per tramitar llicències d’obres menors, cal que empleneu la sol·licitud adjunta i la presenteu a l’Ajuntament presencialment o telemàticament adjuntant-la a una instància genèrica. A continuació trobareu més informació sobre quines actuacions es consideren obres menors i la documentació que es requereix.
Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud al vostre ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal.
Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s’adapti a la vostra necessitat.
Si sou propietaris d’un habitatge o titulars d’un contracte de lloguer, cal que ens porteu la sol·licitud que trobareu aquí, una fotocòpia del DNI i les escriptures de propietat o el contracte de lloguer.
Per encendre foc del 16 d’octubre al 14 de març, heu d’emplenar la comunicació de crema amb tres dies d’antelació. Del 15 de març al 15 d’octubre, per contra, cal omplir la sol·licitud de permís de crema i demanar-la amb 7 dies d’antelació.
Relació de subvencions concedides per altres administracions públiques a l’Ajuntament de Sant Hilari Sacalm.
Relació de les diferents subvencions concedides per la Diputació de Girona a l’Ajuntament de Sant Hilari Sacalm durant els darrers anys.