Creada l’any 1996, actualment té un total de 61 associats de sectors com ara moda i complements, alimentació, regals, artesania i oci, salut i bellesa o restauració.
L’associació de comerç i turisme de Sant Hilari Sacalm té com a objectiu principal reforçar la imatge col·lectiva dels diferents establiments i crear una marca pròpia que sigui segell de qualitat. A banda, promou el consum de proximitat mitjançant accions de dinamització comercial. Algunes d’aquestes accions són l’organització de la Festa del Comerç, la Ruta del Bolet, de la Botifarra i la + Dolça, així com la implantació de la targeta de fidelització, amb la qual els consumidors acumulen un descompte que poden bescanviar a qualsevol dels establiments associats.
Una part essencial de la seva activitat, a més, és el compromís solidari. Així, l’associació col·labora en projectes que lluiten per garantir els drets de família, la igualtat i la defensa i protecció de la infància i la salut digna. Cada any, doncs, participa en la Marató de TV3, el Banc d’Aliments o Cap Nen Sense Joguina. Alhora, dona un cop de mà a la gent gran i destina recursos per ajudar les llars infantils.
Tornar