L’Ajuntament de Sant Hilari reincorpora la figura de l’agent telemàtic al servei de la ciutadania. Atendrà des del 3r pis de la Casa de Cultura i cal demanar hora prèviament a l’Ajuntament
L’Ajuntament de Sant Hilari torna a comptar amb el servei de l’agent telemàtic per ajudar a la ciutadania a l’hora de fer tràmits digitals. Es tracta d’un canal d’atenció que ofereix el SOC mitjançant el Consell Comarcal de La Selva.
El servei s’oferirà a la 3a planta de la Casa de Cultura, però és imprescindible haver demanat hora prèviament a l’Ajuntament, ja sigui presencialment o al telèfon 972 86 81 01.
L’agent telemàtic us ajudarà a fer tràmits per internet: temes de padró i de registre, instàncies, sol·licituds d‘algun tipus d’identificadors digital, com l’IdCAT mòbil, gestions vinculades a la vida laboral com la renovació de les demandes d’ocupació, altres tràmits amb les oficines d’ocupació o de la Seguretat Social i participació en els Pressupostos Participatius.
Notícies