15—11—2023

Torna el servei d’agent telemàtic

L’Ajuntament de Sant Hilari reincorpora la figura de l’agent telemàtic al servei de la ciutadania. Atendrà des del 3r pis de la Casa de Cultura i cal demanar hora prèviament a l’Ajuntament

Torna el servei d’agent telemàtic

L’Ajuntament de Sant Hilari torna a comptar amb el servei de l’agent telemàtic per ajudar a la ciutadania a l’hora de fer tràmits digitals. Es tracta d’un canal d’atenció que ofereix el SOC mitjançant el Consell Comarcal de La Selva.

 

El servei s’oferirà a la 3a planta de la Casa de Cultura, però és imprescindible haver demanat hora prèviament a l’Ajuntament, ja sigui presencialment o al telèfon 972 86 81 01.

 

L’agent telemàtic us ajudarà a fer tràmits per internet: temes de padró i de registre, instàncies, sol·licituds d‘algun tipus d’identificadors digital, com l’IdCAT mòbil, gestions vinculades a la vida laboral com la renovació de les demandes d’ocupació, altres tràmits amb les oficines d’ocupació o de la Seguretat Social i participació en els Pressupostos Participatius.

Notícies