Després d’anunciar els guanyadors de la campanya destinada a moda i complements, dilluns és el torn dels restaurants
L’Ajuntament destina 10.000 euros a la campanya “Fem gran el petit comerç” que va començar el dilluns 3 de maig amb l’objectiu de potenciar el comerç local.
La campanya va arrencar amb establiments de moda i complements i aquesta setmana s’ha fet el sorteig dels guanyadors i guanyadores, que s’emporten un val de 100 € per gastar en el comerç on l’han guanyat:
Confeccions Montse – Teresa Busquets
Drapps – Rosa Ferrés
010 SHS – Àngels Suy
Calçats Comas – Ester Elias
Boutique 4 elements – Teresa Heredia
La Guilleta Joies – Marc Mas
Tintoreria Destaca – Azu Heras
Dilluns vinent és el torn per als restaurants de Sant Hilari. Se sortejaran vint vals de 50 euros per als clients que entrin als restaurants que figuren al cartell.
La campanya “Fem gran el petit comerç” durarà fins al 15 d’agost i, a més a més, l’Ajuntament destina 2.000 euros a la promoció dels allotjaments turístics seguint el mateix format de la campanya del comerç.
Cada allotjament podrà oferir als seus clients, des de maig fins a finals de juliol, l’oportunitat de participar en el sorteig que es realitzarà la primera setmana d’agost.