Un nou espot publicitari per fer promoció turística de Sant Hilari s’emetrà per Tv3 i el canal 3/24 durant les properes setmanes.
El turisme és un sector molt sensible a factors externs diversos i enguany es veurà afectat pel nou paradigma que ens ha portat la Covid-19. A Catalunya es preveu una important retorn cap al turisme de proximitat, fet que municipis com Sant Hilari, hem tingut en compte a l’hora de preparar la nova campanya de promoció turística.
En aquest nou escenari i des de l’Oficina de Turisme s’ha treballat per adaptar una campanya per atraure visitants que encaixi amb la marca turística del municipi (lesguillerieskm0.cat) i també amb la situació generada per la Covid-19. D’aquesta manera s’ha engegat una campanya encarada als mesos d’estiu i tardor, per atraure turisme de proximitat i afavorir la reactivació econòmica del municipi arran de la Covid-19.
Aquesta campanya es centra en l’entorn natural de Sant Hilari i sota l’eslògan “Respira Sant Hilari” posa èmfasi a l’aire pur, a la tranquil·litat i a l’espectacularitat del nostre patrimoni natural i a les sensacions i emocions que experimentem quan gaudim de la natura.
Aquesta campanya ja ha arribat a diversos mitjans escrits i digitals en forma de cartell o reportatge (s’ha publicat a Turisme Catalunya, El Punt Avui, Sàpiens, ….). A partir d’aquest proper dilluns dia 29 de juny arriba en format espot a TV3 i el Canal 3/24. Es podrà veure en programes de gran audiència com són “Els matins”, “TN comarques”, “Tot es mou”, “Faq’s” o “TN vespre”.
Aquesta acció és una de les mesures que l’equip de govern emprèn per tal de promocionar el municipi i afavorir el sector turístic en una context de dificultats a causa de la pandèmia.