Els dos consistoris promouen una queixa ciutadana conjunta per exigir millores de telefonia
Des dels Ajuntaments de Sant Hilari i Arbúcies engeguem una campanya de recollida de queixes per fer una reclamació conjunta a Telefónica de España S.A.U. i demanar una solució definitiva al mal servei de telefonia.
És un problema que afecta tots dos municipis des de fa temps i divendres passat, 17 de setembre, una nova incidència en el servei de telefonia fixe, mòbil i internet va perjudicar gran part de la població d’Arbúcies i Sant Hilari.
Aquesta última avaria va tenir una durada de 30 hores i una vegada més va deixar sense servei caixers automàtics, terminals de pagament en targeta i usuaris particulars. També va complicar el contacte amb serveis mèdics i d’emergència. No es tracta d’un problema aïllat, ja que altres incidències semblants s’han anat repetint en el temps.
Per tal de reclamar una actuació imminent i exigir les inversions necessàries per part de Telefónica, demanem la col·laboració de la ciutadania.
Per una banda, hem preparat un model de reclamació-denúncia en què les persones afectades només han d’omplir les seves dades personals i signar. Fins al divendres 24 de setembre es poden trobar i lliurar aquests documents en paper a l’Ajuntament, a l’Oficina de Turisme – Can Rovira, a la Casa de Cultura, a la Biblioteca Soledat Ridaura i al Centre Municipal d’Esports. També es pot fer per internet amb signatura electrònica i enviar-ho a través d’instància genèrica.
Paral·lelament, és important que tothom que pugui faci una reclamació directament a l’Oficina del Consumidor i ens enviï l’imprès al correu ajuntament@santhilari.cat.
Aquest mateix divendres s’enviaran conjuntament totes les denúncies recollides a Sant Hilari i Arbúcies a l’Oficina del Consumidor.