19—06—2020

L’Ajuntament de Sant Hilari edita càpsules informatives per fer arribar temes d’interès a la ciutadania

La primera càpsula informativa explica els ajuts que l’Ajuntament de Sant Hilari ha previst per pal·liar els efectes del Covid-19 i que suposen una inversió inicial de 130000€

L’Ajuntament de Sant Hilari edita càpsules informatives per fer arribar temes d’interès a la ciutadania

La regidoria de comunicació estrena aquest mes de juny les càpsules informatives per fer arribar a la ciutadania diferents temes d’interès.

 

Aquest nou recurs té un format de vídeo i és modern, àgil i proper. Permet arribar ràpidament a bona part de la ciutadania ja que se’n pot fer difusió a través de les xarxes socials municipals i també per whatsapp.

 

El món digital s’ha convertit en el principal canal de comunicació dels nostres dies i està passant per davant del paper. A més, durant aquests mesos de pandèmia i confinament s’ha eliminat la comunicació habitual en paper, com són l’agenda o el butlletí municipal i la cartelleria als plafons de barri.

 

La regidoria de comunicació de l’Ajuntament de Sant Hilari segueix apostant per millorar els canals de comunicació entre la ciutadania i el consistori i per aquest motiu, en aquest primer any de legislatura, ha estrenat una nova pàgina web.  Des que es va inaugurar el passat 11 de març s’hi han comptabilitzat un total de 11900 visites. També s’han consolidat les xarxes socials municipals com a canals oficials amb uns bons índex de seguiment, amb un total de 2417 seguidors a twitter, 5162 seguidors a facebook i 2502 a instagram. Paral·lelament, durant aquest episodi de confinament s’ha creat un canal de telegram que ja arriba als 344 de subscriptors.

 

Aquest mes de juny arriba la primera càpsula informativa que tracta sobre els ajuts i les accions que s’emprenen des de l’Ajuntament per pal·liar els efectes del Covid-19.

 

Notícies