Can Rovira serà el centre d’atenció a la ciutadania d’aquests tres serveis a partir del 18 de novembre
A partir del dilluns 18 de novembre els serveis de Cultura, Turisme i Promoció Econòmica s’uneixen en un mateix espai.
Can Rovira serà un centre d’atenció a la ciutadania amb capacitat per atendre tots aquests serveis que fins ara es repartien en dos espais diferents.
El canvi s’ha fet amb l’objectiu d’unificar l’atenció des d’un únic punt, fet que suposa una major comoditat per la ciutadania. A més, d’aquesta manera les tres àrees podran treballar d’una forma més transversal, cooperativa i eficient.
De dilluns a dissabte, l’atenció presencial a Can Rovira serà de 10 del matí a 1 del migdia i de 4 a 7 de la tarda. I diumenges i festius, de 10 del matí a 1 del migdia.
La Casa de Cultura segueix sent un espai eminentment de formació i continuarà acollint les reunions de treball de les entitats hilarienques. Per sol·licitar un espai es pot fer de forma telemàtica o presencialment des de Can Rovira.