22—09—2021

Balanç positiu de la campanya “Fem gran el petit comerç”

Unes onze mil persones han participat en els sortejos que setmana a setmana, de maig a agost, s’han dedicat a un sector concret

Balanç positiu de la campanya “Fem gran el petit comerç”

L’última campanya de comerç impulsada per l’Ajuntament, “Fem gran el petit comerç”, va finalitzar a mitjans d’agost amb la participació de 96 comerços i 15 allotjaments turístics.

 

La valoració en xifres indica una molt bona rebuda d’aquesta iniciativa per potenciar els negocis locals, tant per part dels comerciants com de la clientela. El consistori hi va destinar una partida de 12.000 euros que es va repartir entre els comerços i allotjaments turístics de Sant Hilari. Unes onze mil persones han participat en els sortejos que setmana a setmana, de maig a agost, s’han dedicat a un sector concret.

 

Els venedors i venedores mostren satisfacció amb el desenvolupament de la campanya i, globalment, sobre si creuen que aquesta iniciativa ha aconseguit dinamitzar els petits negocis, un 86% ha respost afirmativament.

 

La valoració ha estat molt positiva pel que fa al format de la campanya i al fet de sortejar els vals de regal de manera àgil. L’ingrés del valor del val per part de l’Ajuntament es va fer efectiu la mateixa setmana del sorteig per assegurar que l’establiment beneficiat no perdés aquest import.

 

Més enllà d’incrementar les vendes, els comerciants destaquen que han notat l’agraïment de la clientela. Alguns han suggerit ampliar la campanya a dues setmanes, en comptes d’una, però en tot cas han vist amb molts bons ulls aquesta ajuda per part del consistori.

Notícies