Dimecres i divendres l’Ajuntament ofereix un servei per ajudar a fer tràmits digitals
L’Ajuntament torna a incorporar la figura de l’agent telemàtic per ajudar a la ciutadania a l’hora de fer tràmits digitals.
L’any passat vam tenir aquest agent durant nou mesos i ara es reprendrà aquest canal d’atenció que ofereix el SOC mitjançant el Consell Comarcal de La Selva.
Es podrà demanar hora a través de l’OAP (Oficina d’Atenció al Poble) o al telèfon 972 86 81 01 i l’horari d’atenció serà dimecres i divendres de 8:30 a 13:30 al mateix edifici de l’Ajuntament.
L’agent telemàtic us ajudarà a fer qualsevol tràmit online: temes de padró i de registre, instàncies, sol·licituds d‘algun tipus d’identificadors digital, com l’IdCAT mòbil, gestions vinculades a la vida laboral com la renovació de les demandes d’ocupació i altres tràmits amb les oficines d’ocupació o de la Seguretat Social.
A més, els dijous també donarà suport en la gestió de documentació a persones en situació de pobresa energètica per tal de millorar el seu benestar personal i social.
No tenir competències o accés al món digital provoca desigualtats i per això el consistori treballa per donar-hi resposta.
El 2021 es van atendre 84 persones per tirar endavant 169 tràmits. Sant Hilari tenia un dels catorze agents telemàtics contractats en el marc de la convocatòria extraordinària del Programa Treball i Formació Covid-19.