Des de padró o altres serveis municipals es derivaran a les persones a aquest punt d’accés al municipi.
– Què oferim?
Aquesta oficina proporcionarà totes les eines que faciliten a les persones l’acollida i adaptació al nou context social i cultural:
- Informació bàsica sobre els tràmits i serveis públics del municipi i de la resta del territori
- Informació, assessorament i suport en els tràmits d’estrangeria
- Formació bàsica que fomenti l’autonomia i desenvolupament personal
- Suport a la resta de serveis municipals per tal de normalitzar l’acollida i l’atenció dels nouvinguts
- Derivació a altres serveis en cas de detecció de necessitats específiques
- Formació i assessorament a professionals i entitats municipals en relació a temes d’interculturalitat i gestió de la diversitat
- Promoció de projectes que fomentin la convivència i el coneixement mutu.
A qui ens adrecem?
A les persones nouvingudes que arriben al poble
Els nostres compromisos
Els principis en que es basen la nostra política d’acollida són:
- Posar en marxa actuacions transversals que permetin un abordatge global
- Treballar l’acollida des d’una perspectiva integral, que doni resposta a les necessitats i problemàtiques de tots els àmbits d’actuació
- Prestar suport tècnic als serveis municipals per tal de garantir la normalització en la prestació de serveis i la igualtat d’oportunitats de tots els ciutadans
- Fonamentar l’acollida en els principis de bilateralitat i de participació ciutadana
- Buscar el consens social i polític en la gestió de l’acollida
Dades de contacte
Carrer rectoria, 3
Cal sol·licitar cita prèvia al telèfon 872209719
Correu electrònic: mirazola@santhilari.cat
Revisió anual del servei
S’elabora una memòria justificativa anual.