L’Arxiu Municipal de Sant Hilari és l’òrgan de l’Ajuntament especialitzat en la gestió, el tractament, la custòdia i la difusió de la documentació. Les seves competències són organitzar la documentació que es genera des de les dependències municipals i vetllar per salvaguardar el patrimoni documental
Què oferim?
A qui ens adrecem?
Els nostres compromisos
– És missió de l’Arxiu aplegar i conservar els documents i fer-ne un tractament adequat
– Vetllar també per la preservació i la conservació per garantir la permanència del patrimoni documental, ja sigui en suport convencional o digital.
– Fomentar la relació amb l’entorn. L’Arxiu és una institució de, per i per a la ciutadania. El patrimoni documental, els documents, la informació i les dades que conserva han de ser a l’abast de tothom i cal facilitar-ho al màxim.
– Treballarem per augmentar la visibilitat de les activitats i els serveis de l’Arxiu i enfortir la col·laboració externa.
Dades de contacte
Plaça Dr Gravalosa, 4
972868008
arxiu@santhilari.cat
Revisió anual del servei
– Número de consultes i préstecs
– Número de fons tractats
– Quantitat de metros lineals plens